hujan hujan

Saturday, January 15, 2011

geramm

geram kan kalau kite xdapt naj jelas kan sesuatu mnde yg kite xbuat ! ahh mmmng bengang la derr !!! fedapp cam ba** , harap kau paham , knpe la kome semue suke buat aku bengang ha ! nak kene carot ke ?? tolong la jgn cam babi sngt !! opps xd tapiss !! errrr ni lagi sal budak ni err harap je name adek angkat , tp ape yg kau nak ha ??? dengki sngt nan aku , we budak kecik aku xde ape2 yg speciell sngt sampai kau nak dengki dengan aku !! semue yg aku syg kau nak pelik tol la !! jgn sampai nanti paan pown ko nak ambek memng kaki la d muke mu !! hayooo .. asal la kau jd cam ni !! kate angkat ! xkan la dengan akk angkt pown kau nak jeles ponpuan , dah lame aku usha perangai kau yg xpuas aty nan aku , keboot , suke memakse dan mcm2 !! errrr jgn ingt bgaos sngt la ,

0 comments:

Post a Comment