hujan hujan

Saturday, January 8, 2011

pantat 2 kau yang punye babi !

err , der aku nak cite cikit la sal sorg dak ni gelabah tetek sial  bajet saja e2 budak , hu ! =,=!  . xtau mau bikin apa sama itu budak perempuan ! err ade ke patot dye pangil aku pelacur ?? seenak mulot bapak dye je nak cakap cm 2 , hu ! dah la masih anak pas2 bajet2 bagoss poyoyoyoyoyoy sial !! payah la jadi manusie kalau camni bikin nye ! nak cari gadoh dengan aku mmng silap langkah dan memang tak la der !! kalau cantik omanye ade la aku kesah , ni lawak cikit je dari anak babi apa cerita sekarang ?? aduh2 blaja pown xabes lagi dh pandai dh nak maki2 org kene lenjang ckit tau takott , errr .. mmng itu ke gelagat budak baru nak up !! errr tah pape tah menyampah aku , dye ingat hebad sngt la memaki2 2 ?? ini lah salah satu ayat yg cube di pratontonkan kepade aku dan semua pengunna fb

aku sayangs husband aku tututututututtutu ... korang tak payah nak msuk cmpur hal aku ! what da hell ! FUCKFUCKFUCK ! jari tgah untuk mu ! pantadd !

what the fish ??? alamak ?? hebad sngt la 2 ? we recommend that you first go to hell , budak ni bcakap cam dye xde pantad la plak ?? lah ?? cam mane ?? jari tengah untuk pantad mu ?? xgitu carenye ??? apa mau jadi sama ini perempuan cakap xde pk !! main bantai saje .. ingat ayat lu suda cukup gempak ?? menarik ?? tetarik ?? atau ape , haiya !! sengal ?? kau dari kampong ke ??? ingat nak tnye cm 2 tapi cm cian je ! huhu masih memikirkan perasan kau wahai babissssss !!!!!

0 comments:

Post a Comment