hujan hujan

Thursday, March 17, 2011

akak mintak maaf

wahai intan ....ape yg kau dh buat ??kau dh buat dye sedih ke ?

um ?? aku dh buat dye sedih ke ?? td pagi aku online (facebook) tetibe aku nmpk smtng yg dye post , malas nak bace tapi ntah cam ne terbace dn aku xpasti mnde ni ade kne mngene nan aku atau x ! tp ayat dye hummm :'( cam tok aku je sbb aku ade cakap kat dye nak putuskan hubungan antara aku dan dye (hubungan adik beradik) umm than esk nye dye post cam ni ....


MR.F  : aduuhhh!!!!! bapak hampa hati aq hari ini coz orng yg aq syg tlah tggal kn aq erm....cdeh cgat knapew la dia buat aq mcm niw erm....aq akn still syg kn dia aq jnji aq akn tggu dia smpai dia triew aq blik...insyaallah..

yang kat atas ni 
huhuhu sedih la :( kalau betol ape yg dye post ni untuk aku ade kne mngene dengan aku ... aku xpasti boleh memberi jawapan dan menginginkan ape yg dye nak ..

for MR.F :adek dont worry still akak still sayang awak , akak ade sbb knpe akak buat cam ni ..mungkin xperlu akk bagi tau awak knape akk buat awak cm ni k .. pape pown jangan sedih k :) smile je bnyak lagi kakak yang baik drpda saya :) ILOVEYOU ADEK <3
 

0 comments:

Post a Comment