hujan hujan

Thursday, December 30, 2010

mimpi semalam

we semalam aku mimpi kau  :( , aku rindu kau , aku xtau cam ne aku leh mimpi kau , umm ! dah 4 tahun dh kite xbetego ! ahh , cm ne aku leh mimpi kau ?? kau suke buat aku sedih , dengan perangai kau , kau xcaye aku langsong tp aku xkesah , tp kau selalu buat aku sakit aty , kalau boleh aku mencarot kat kau dh lame aku buat , ummm aku xsampai aty myb aku sty sayangkan kau sbg kawan aku , mimpi semalam  buat aku tersedar dan menagiss , mimpi semalam sangat indah , tp hakikat nye mnde 2 xkan belaku , aku xpnh lepas dari mengucapakan kata maaf " walapon aku xtau mne silap aku , dan semue 2 xbetol .. skrg aku pasrah kalau sekali pown aku xkan pnh bekawan cm dulu dgn kau , aku reda !
                                                 thanks hafiq zariq

0 comments:

Post a Comment